15 de juny de 2020
L’Ajuntament ha creat també un servei d’assessorament i suport tècnic especialitzat per acompanyar les petites empreses i les persones autònomes en el disseny i implementació del seu propi Pla de Digitalització personalitzat. El procés d'acompanyament està destinat a les empreses amb domicili social a l’àrea metropolitana de Barcelona, i amb un plantilla màxima de 10 treballadors. El suport s'estructura en tres fases:
- 1a fase: es realitzarà una diagnosi inicial per determinar el nivell de digitalització de l'empresa i les possibilitats de millora en aspectes com la presència a Internet, l’estratègia de comunicació i màrqueting on line, l’utilització de canals de venda on line, la digitalització dels processos de gestió i les possibilitats de teletreball o treball col·laboratiu.
- 2a fase: s’assessorarà per a la realització del Pla de Digitalització a partir de la diagnosis inicial, i es suggerirà la formació on line que caldrà que els responsables facin.
- 3a fase: s’acompanyarà en la implementació del pla de digitalització i en el seguiment de la consecució d’objectius.
El Servei per la realització dels Plans de Digitalització es pot sol·licitar ja a través e l’Oficina d’Atenció a les Empreses i del web https://empreses.barcelonactiva.cat/ca_ES/web/es/comerc