2 de febrer de 2022
L’Institut de Mercats publica el resum informatiu de les activitats dutes a terme durant el 2020.
Entre els seus continguts, destaquen dades rellevants sobre l’exercici de 2020, un any marcat per la COVID-19. Durant els mesos de confinament, els mercats alimentaris van seguir oberts com a servei essencial per tal de garantir el subministrament de producte fresc a la ciutadania.
A l’inici d’aquest resum anual s’hi inclouen les accions que es van dur a terme per assegurar el bon funcionament de la xarxa de mercats durant aquests mesos de quarantena i la seva posterior reactivació, a més de les xifres d’inversió que va suposar.
També es donen a conèixer la missió, els valors i les accions de responsabilitat social amb què l’Institut Municipal de Mercats de Barcelona s’identifica; les infraestructures i recursos destinats a les reformes i als projectes de millora, i el procés de digitalització als mercats, entre d’altres.
A més a més, hi figura la presència i l’impacte de Mercats de Barcelona a les xarxes socials, així com la renovació de la identitat corporativa i algunes de les activitats que es van impulsar durant el 2020, limitat per la pandèmia, que va obligar a traslladar al món digital moltes de les propostes lúdiques que estaven previstes.
En aquest resum també s’hi troba la informació relacionada amb la gestió econòmica de l’any 2020 i s’hi poden consultar els òrgans de govern i l’equip directiu de l’IMMB.
Més informació