18 de març de 2019
L’Institut Municipal de Mercats de Barcelona (IMMB), edita trimestralment l’Infomercats, la revista enfocada principalment a paradistes, que conté tota la informació relacionada amb els mercats de la ciutat.
A finals de febrer, el número 61 de la revista, va arribar als mercats amb les principals novetats que han hagut als mercats durants els tres últims mesos i les previsions de cara al futur. L’edició també inclou les editorials, les tendències més destacades del món digital enfocades a paradistes, un especial dels 25 anys de funcionament de l’IMMB, l’article sobre digitalització de les parades de mercat a càrrec del Ricard Perelló, o la contraportada dedicada a una parada on només s’hi venen plàtans, entre d’altres.
Els paradistes destaquen que el que més els agrada són les entrevistes als seus companys, ja que és una manera de veure’s reflectit o d’aprendre coses d’altres comerciants.
Volem remarcar un error que hi va haver durant l’edició de la revista a una de les pàgines centrals. Quan ens referim a la gestió de l’IMMB, el correcte és que es basa en un model publico-privat on l’Ajuntament, propietari dels mercats, és encarregat d’administrar-los i gestionar-los a través de l’IMMB.
Podeu llegir la revista en format digital a través d’aquest enllaç, o bé podeu trobar-la a tots els mercats de la ciutat en format paper.