17 de gener de 2019
Els mercats se sumen a la campanya que ha impulsat l’Ajuntament de Barcelona amb l’objectiu de sensibilitzar sobre la comunicació inclusiva per evitar discriminacions de la dona en el llenguatge. Per fer-ho, l’Ajuntament ha editat una guia d’ús no sexista del llenguatge que actualment compta amb 77.000 unitats físiques que s’han fet arribar al personal municipal i a la ciutadania.
Durant la setmana passada els mercats municipals van rebre 6.000 guies perquè siguin distribuïdes a través dels punts d’informació i les direccions dels mateixos.
La guia inclou una sèrie de recomanacions en el llenguatge que pretenen buscar la complicitat de la ciutadania i motivar-la a fer servir una comunicació més conscient i inclusiva.
Aquesta guia, que s’ha treballat des de la Direcció de Comunicació i el departament de Transversalitat de Gènere, es donarà a conèixer a través d’una campanya de comunicació a través del web de l'Ajuntament i a les xarxes socials i, a més, es distribuirà entre el personal municipal i la ciutadania, a espais físics ubicats a diferents edificis municipals.
Font: Mercats de Barcelona