Mercat de la Mercé

Mercat de la Mercé

Arrenca la segona fase de la campanya de Comerç Verd

16 de febrer de 2022

La nova campanya es basa majoritàriament en la comunicació exterior, a través de banderoles i pantalles LED, i la digital, a través de les xarxes socials, el web i el blog de l'IMMB.

Avui s’engega la nova campanya de ‘Comerç Verd’, que durarà fins a finals de març. Està centrada principalment en la comunicació exterior, a través de banderoles i pantalles LED a les Rambles, i també en la digital, a través dels canals de l’Institut Municipal de Mercats de Barcelona (xarxes socials, pàgina web i blog). 

El programa ‘Comerç Verd’ suposa un salt qualitatiu tant en el volum d’aliments locals, ecològics, de petits productors, de pagès o de llotja que es consumeixen a Barcelona com en el fet que la ciutadania tingui molt més fàcil l’accés a aquests productes. 

El mes de juny de 2021 es va posar en marxa la prova pilot a sis mercats municipals (Concepció, Llibertat, Sarrià, Ninot, Sants i Horta) i ja s’ha fet extensiu a tots els mercats alimentaris de la ciutat. Al desembre, el nombre d’adhesions ja era de 619 establiments, fet que demostra la voluntat dels comerços d’avançar cap a una alimentació més sostenible i pròxima.

‘Comerç Verd’ és un projecte desenvolupat en coordinació amb l’Institut Municipal de Mercats de Barcelona, el Comissionat d’Economia Social i Solidària i Política Alimentària de l’Ajuntament de Barcelona, els gremis i la Federació de Mercats Municipals de Barcelona (FEMM).

Mercats de Barcelona

Carregant...
x
X