· On? Districte de Nou Barris
· Quan? Del 30 de novembre al 7 de desembre de 2018
Balla, camina, aprèn i consciencia't amb les activitats que t'ofereix el districte abans dels primers festius del desembre
L’oferta d’oci per aquests propers set dies ve marcada per factors diversos, que donen com a resultat una agenda ben eclèctica: per una banda, el Nadal que ja s’acosta, un detall que es nota en els llums nadalencs que il·luminen els carrers, però també en l’obertura de la tradicional Fira de Nadal de la Marquesina de Via Júlia, o en diferents tallers on podreu des de crear decoracions per les festes, a Torre Baró i la Trinitat Nova, a començar a preparar un àpat per a tota la família, al Casal de Barri de Torre Baró. El que ja tenim ben a tocar és el Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat, que se celebra dilluns i que a Nou Barris omplirà el pati de la Seu del Districte de música i balls aquell mateix dia al matí.
A més, diversos esdeveniments iniciats anteriorment continuen en marxa, com el Fòrum Fotogràfic Can Basté, que avui i demà viurà les decisives jornades on s’exposaran els projectes i s’anunciaran els premiats; la Biennal Ciutat Oberta, que demà ens proposa un taller reflexiu anomenat El Malestar a l’Ateneu Popular de Nou Barris; o el cicle “Continuem sent refugiats i refugiades”, que portarà interessants cinefòrums a la Biblioteca Nou Barris i al Centre Cívic Can Basté, i una taula rodona a la Biblioteca les Roquetes. Però si el que busqueu son activitats més musicals, esteu d’enhorabona, perquè avui mateix ja us podem oferir un karaoke al Kasal de Joves de Roquetes, un espectacle de playback al Casal de Barri Prosperitat, i concerts a Can Verdaguer i al Casal de Joves de Prosperitat.
Mirant l’agenda per demà dissabte, la Prosperitat serà també protagonista, amb el tret de sortida als actes de celebració del centenari del barri, mentre que Porta viurà també una jornada intensa, amb una nova edició del Mercat Importa i la posterior celebració de l’aniversari de l’Ateneu la Bòbila, ben carregada de concerts gratuïts. I molta més música en formats ben diversos, des de l’espectacle familiar de dansa programat per Barcelona Districte Cultural al Centre Cívic Zona Nord, al concert d’homenatge a Ray Barretto a l’Espai Jove Les Basses, passant per l’home orquestra que actuarà al Centre Cívic Torre Llobeta o, ja diumenge, la banda The Red & The Rotten (foto) regalant-nos un nou matí de blues al Castell de Torre Baró. I hi ha molts més esdeveniments que podríem destacar, però preferim que sigueu vosaltres qui escolliu els vostres preferits i, sobretot, que hi participeu. Bona setmana, veïns i veïnes!